Pages

1 Mart 2014 Cumartesi

Ömer 'le suluboya çalışması

 Evet hazırlıklar başlasın paşamla suluboya yapıcaz çok sevmiyor olsak ta bu tarz etkinlikleri yinede yapmaya devam fotoğraflayamadığımız okadar çok etkinliğimiz varki bunu fotoğraflamışken bloğumda paylaşmak istedim 
 bu seferki çalışmamız el baskısından bir ağaç ağacı ben çizdim yaprakları paşamın elleri olucak rengarenk boyayıp güzelce bastırdık çok eğlenceli geldi kendi boyamak istedi müsade ettim suyu fazla kaçırdı damlamaya başladı kontrolü aldım ve devam ettik
 ve sonuç paşamın güzel ellerinden ağacımız ortaya çıktı bana göre mükemmel duvarımıza astık bile

 sonra kuzeniyle serbest çalışma yaptılar baştan iyi gidiyordu bizim paşa çok alışık değil aynı yerde durmaya tabi başladı kıpırdanmaya önce suyu döktü sonra fırçayı sallamaya başladı kuzenini boyadı ve anne devreye girdi etkinlik bittii ....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı seviyorum beni burda yalnız bırakmayın :)