Pages

6 Ocak 2014 Pazartesi

ÖMERLE ORMANDAYIZ....

Baktık bu pazar İstanbul da hava güzel biraz güneş biraz sis ama soğuk yoktu kahvaltı sonrası ömerin ormana ormana yakarışlarıyla soluğu göktürkte aldık . Bu sefer sadece biraz yürüyüş biraz orman göl havası almaktı niyetimiz Göl çevresinde yürüdük ,doğayı seyrettik çaylarımızı yudumlarken. Ömerle koşturduk durduk sonrasında yorulana dek ama bizim sıpanın yorulmaya niyeti yoktu ben bittim o hala koşturuyor hadi yakala diye bağırıyor yeter hadi gidelim diyorum hayır kaçıyom yakala diye bağırıyor en sonunda pili bitti uykusuda geldi yoruldum kucağına al dedi tabi benim hiç halim yok arabaya biner binmez sızdı kaldı yavrum bugün baya bi yordu bizi ama değer. 
Kalabalık yerlere gidip özelliklede avm lerde negatif enerji yüklemektense kendimize  mümkün oldukça vakit buldukça havada müsade ettikçe ormanda alıyoruz soluğu hem Ömer enerjisini harcıyo hem temiz hava alıyoruz hepimiz için iyi oluyor biz ailece doğayı çok seviyoruz....






















2 yorum:

  1. Oy maşallah Ömer ne kadar tatlı bir çocukmuş maşallah kuzuma :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı seviyorum beni burda yalnız bırakmayın :)