Pages

11 Aralık 2013 Çarşamba

Poğaça yapmak hiç bu kadar kolay olmadı

YUVA MAYA KOLAY POĞAÇA

Blogger etkinliğimizde yuvamaya  hediyesi poğaça karışımını bugün deneme fırsatı buldum dışarda lapa lapa kar yağarken kızlarım okuldan gelir gelmez sıcak poğaçalarını yesinler istedim karışıma ilave olarak margarin su yumurta ve un ekledim biraz mayalandırdım şekillendirdim içine patates ve peynir koydum sıcak fırında 15 dakikada piştiler görüntü harikaydı tadı dahada bir güzell ben bayıldım bu karışıma ilk defa denedim bundan sonra mutfağımda mutlaka olucak



                                      

Türk tüketim ve beslenme alışkanlıkları dikkate alınarak yapılan araştırmalar ışığında geliştirilen bu yenilikçi ürün ile tam kıvamında poğaça hamuru yapmak ve her seferinde aynı mükemmel sonucu almak artık çok kolay.
 
Mayası içinde olan Yuva Poğaça Karışımı sayesinde artık herkes pastanelerde satılan poğaçaları aratmayan zeytinli, patatesli, peynirli, puf puf, mis kokulu poğaçaları kısa zamanda, hijyenik koşullarda kolayca yapıp, kahvaltı sofralarını ya da beş çaylarını zenginleştirip, sevdiklerini ve misafirlerini mutlu edebilecek. 200g’lık 2’li paketler halinde satılan Yuva Poğaça Karışımıyla her paketten 16 poğaça yapmak mümkün.

Ev hanımları ve çalışan bayanların mutfakta geçirdikleri zamanı azaltarak kendilerine ve sevdiklerine daha fazla zaman ayırabilmelerini sağlayan pratik ve ekonomik çözümlerin yaratıcısı Yuva, perakende sektörüne sunduğu yeni ürünleriyle tüketicilerin hayatlarını kolaylaştırmaya devam edecek.
                           

1 yorum:

Yorumlarınızı seviyorum beni burda yalnız bırakmayın :)