Pages

26 Aralık 2013 Perşembe

ÖMER in OTOPARKI


Karton Kutudan Otopark Yaptık

Uzun zamandır internette görüp beğendiğim ama fırsat bulamadığım bir aktiviteyi yaptık oğlumla bu akşam ,saatlerdir oynuyor , niye daha önce yapmadım diye baya bi hayıflandım kendime kızdım, aslında hiç zor değil gayet kolay biz hatta dahada basite indirip çarçabuk yaptık ,sadece biraz başında durup  karton kutuları çizip kesmek yeterli :)












erkek annesi olunca arabalara otoparkta yapmaya başladık ne kadar dayanır bilemem özelliklede ömer gibi çok hareketli çocuklarda oyuncaklarla oynamak çok uzun süreli olmuyor şimdilik sevdik otoparkımızı merakla keşfediyor  bakalım önümüzdeki aktivitemiz ne olucak ....

2 yorum:

  1. Maşallah çok tatlıymış. Buarada mail attım çekiliş sonucuyla alakalı :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ilginize mailinize geri dönüş yaptım sevgilerimle :)

      Sil

Yorumlarınızı seviyorum beni burda yalnız bırakmayın :)