Pages

3 Aralık 2013 Salı

Babycho dan Gelen Şirin Hediyemiz

          Babycho Rengarenk Sevgi Dolu Dokunuşlar

                 Babychotextile twettır          babycho.com site           Babycho facebook

                                         

Babycho, en değerli varlıklarımız çocuklarımızın gelişimleri sırasında onların ihtiyaçlarını karşılamak hedefi ile, onlara yaratıcı, farklı ve eğlendirici ürünler sunarak, sevgi ve mutluluk içinde büyümelerine ve gelişmelerine yardımcı olmak için harika ürünlerle bizlerle
Rengarenk sevimli ürünleriyle bebeklerimizin hayatında yer alırken onları gülümsetiyor ve onları mutlu edebilmek için tasarladıkları her ürünü sevgi ile üretiyorlar 

Benim bu harika siteyle tanışmam ise twitter daki yarışmalarıyla oldu , çekiliş sonucu şanslı isim ben oldum oğlumun şansına katılmıştım ve çok şirin bir yastık kazandım  oğlum yastığa bayıldı fotoğraf çekiminden sonra sarılıp uyudu
Kendilerine  bu güzel ve şirin hediyeleri için çok teşekkür ediyorum