Pages

22 Kasım 2013 Cuma

Gizemli Şey Avon Mega Effects Mascara

KİRPİKLERDE BOYA BADANA

Şimdiye kadar hemen hemen bütün maskaralar aynıydı avon un yeni fırçası adeta bir boya fırçasına benziyor özelliği ise göz kıvrımlarına uyum sağlaması ve 12 ayrı açıdan kullanılabilmesi
Bende bu maskaradan deneme fırsatı yakaladım http://www.avon.com.tr sitesinde doldurduğum bir form sonrası hiçbir ücret ödemeden elime ulaştı küçük kutusu ilk etapta buda neyin nesi dedirtsede hemen açıp incelemeye koyuldum nasıl açacağımı bilmeden deneye deneye açmayı başardım sonunda ilk izlenimlerim ilginçti nasıl sürmeliyim acaba sonuç nasıl olucak derken ayna karşısında ilk deneyimimi gerçekleştirdim sürmesi gayet kolay diye düşündüm bir sürüşte kirpikler süper uzun hale dönüştü görüntü muhteşemdi kendiside muhteşem ufaf tefek değişik bir tasarım bundan sonra çantamın favorisi teşekkürler AVON 

 Mega Effects Maskara ile koyu,yoğun ve daha etkileyici kirpikler. Sıradanlığa son!


 Mega Effects Maskara ergonamik tasarımı farklı boyutu kirpik diplerini ve uçlarını kaldıran yenilikçi fırçası ile hayli fonksiyonel .Altı yıllık bilimsel çalışma sonucunda 2000 kadının yorumları ile geliştirilen hacimlendirici maskara sunduğu yenilikle kuralları değiştirecek.

1 yorum:

Yorumlarınızı seviyorum beni burda yalnız bırakmayın :)